EL NOSTRE ÀDAM

EL NOSTRE ÀDAM

El nostre Àdam somriu i està content quan ens veu riure.
El nostre Àdam corre, salta, juga i crida omplint-nos sempre d'alegria.
El nostre Àdam ens abraça, repartint tendresa a tots els que estima.
El nostre Àdam és un regal immens amb el que ens ha obsequiat la vida.
El nostre Àdam és un futbolista apassionat que encomana als seus companys, la seva força i energia.
El nostre Àdam és com un savi antic, de qui hem après les coses importants.
El nostre Àdam és valent, com el més gran dels guerrers que ens ajuda a lluitar, per mirar sense por la vida.
El nostre Adam és sensible com una papallona, que transforma la tristor en alegria.
El nostre Àdam està en el blau del mar i en la claror dels estels que juguen amb la lluna.
El nostre Àdam està en els rajos de sol matiners i el verd de les fulles.
El nostre Àdam viu ara al nostre cor.
Anirem creixent plegats, sabent que no has marxat i les coses que semblen haver quedat pendents les farem junts i units per sempre.
Estimat Àdam gràcies per l'amor, la força i l'energia que ens dones.

(Jordi i Miki Juanola)

diumenge, 19 de febrer del 2012

CARNESTOLTES




Hola nino. Avui és carnestoltes. Jo com cada dia m’he posat la meva màscara i he sortit al carrer. Aquesta màscara la porto des de el dia que tu vas marxar, la que cada dia al llevar-me em poso i fa que no es vegi realment el dolor que pateix el meu cor, em permet somriure encara que tingui ganes de plorar, mostra interès encara que realment poques coses m’interessen ara, fa que sembli que vaig millorant encara que això mai serà possible ja que tu no tornaràs, però això no s’entén, sembla que hagis de millorar com qui es cura d’una malaltia, quan perds un fill mai pots tornar a ser la mateixa, jo mai serè igual.

T'estimo molt rei meu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada